Polityka zwrotu kosztów

Prawo do zwrotu bez podania przyczyny

Każdemu klientowi przysługuje możliwość zwrotu produktu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od dostarczenia produktu. Warunkiem zwrotu jest:

- brak śladów użytkowania, kategoryczny zakaz podłączania urządzeń do wody

- kompletne, niezniszczone opakowanie

Klient dokonuje zwrotu na swój własny koszt

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Przekroczenie powyższych granic nie powoduje, że odstąpienie od umowy jest nieskuteczne.

Zwrot może być potrącony o koszty sprawdzenia sprzętu oraz koszt wysyłki do klienta do sumarycznie 100 zł brutto.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez konsumenta sprzedawca dokonuje zwrotu płatności  w ciągu 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

Gwarancja / reklamacja produktu

Produkt objęty jest 24 miesięczną gwarancją realizowaną na terenie Unii Europejskej przez sprzedawcę. Klient zobowiązany jest przesłać niesprawny produkt do magazynu sprzedawcy pod następującym adresem:

DMT Sp. z o.o.
Budowlanych 1A
62-081 Baranowo
Polska

Uwaga: w przypadku zwrotu lub reklamacji prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem: +48 61 6100005 lub mailowy info@ebidet.pl

 

Formularz odstąpienia od umowy pobierz tutaj > 

Formularz reklamacyjny pobierz tutaj >